Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Χίλιοι και ένας (1001) λόγοι που ΔΕΝ θα ψηφίσω φέτος - Λόγος 14ος

Για την ανικανότητα του ΑΚΕΛ, σαν το κατεξοχήν κόμμα με  καλές σχέσεις - στο παρελθόν - με τους Τ/Κ, να χαράξει πρακτική πολιτική ένταξης των Τ/Κ στους κόλπους του. Σε ισότιμη βάση και με τον ίδιο τρόπο όπως και τους Ε/Κ που επιθυμούν μια τέτοια ένταξη. Δημιουργώντας έτσι, εν δυνάμει, ένα αληθινό αριστερό κόμμα: λαϊκό, υπερεθνικό, δικοινοτικό (!!), συνενωτικό και πραγματικά προσεγγιστικό. Αφήνοντας έτσι τους Τ/Κ πατριώτες βορά και θύματα των κατευθυνόμενων από την Άγκυρα Τ/Κ κομμάτων. Πέφτοντας έτσι στη ιμπεριαλιστική παγίδα της διαίρεσης, της απομόνωσης και της αποξένωσης, με λίγα λόγια παίζουμε το δικό τους παιχνίδι με τους δικούς τους κανόνες. Και των (χαζο) χαρούμενων εκδηλώσεων που δεν παράγουν πολιτική ακόμα και όταν η ωφελιμότητας τους είναι αδιαμφισβήτητη. 

Μα θα μου πείτε αυτό φαντάζει πολύ δύσκολο και κρύβει και ένα σωρό παγίδες. Παγίδες και δυσκολίες βλέπουν αυτοί που έχουν βολευτεί στις ζεστές τους καρέκλες που δεν θέλουν να χάσουν όχι οι αριστεροί.

13 σχόλια:

  1. Ύποπτε,

    Πέραν από τις διαπιστώσεις που κάμνεις για την αδυναμία ή αν προτιμάς και την αποτυχία του ΑΚΕΛ, αλλά και της τουρκοκυπριακής Αριστεράς να συντονιστούν και να δημιουργήσουν ένα κοινό μέτωπο πάλης [έτσι το θέτω εγώ], έχεις [ως σκεφτόμενος και ενεργός αριστερός πολίτης] συγκεκριμένες εισηγήσεις για το ξεπέρασμα αυτού του προβλήματος; Πάντως να σημειώσω πως κρίνω κι αυτήν την τοποθέτηση ΣΟΥ επιφανειακή καθώς παρακάμπτεις ή παρασιωπάς τα εμπόδια [κυρίως από τους εθνικιστές καις τις δύο κοινότητες] που παρουσιάστηκαν για την επίτευξη ενός τέτοιου στόχου όπως και τα ιστορικά [πολιτικά] γεγονότα που λειτούργησαν ανασταλτικά – μέχρι και δολοφονίες αριστερών τουρκοκύπριων είχαμε! Θα το πω ωμά φίλε μου: Οι προσεγγίσεις ΣΟΥ είναι αντιδιαλεκτικές!!!
    Πέραν τούτου [κι αν μου επιτρέπεις] θα ‘θελα να ΣΕ ρωτήσω αν έχεις πάει ποτέ στα κατεχόμενα, αν έχεις συναντηθεί και συζητήσει με τουρκοκυπρίους κι αν έχεις λάβει μέρος [συμμετάσχει ή δώσει το παρόν ΣΟΥ] σε δικοινοτικές εκδηλώσεις κυρίως στα κατεχόμενα, καθώς θεωρώ απαξιωτική και μηδενιστική την τοποθέτηση ΣΟΥ περί «...(χαζο) χαρούμενων εκδηλώσεων που δεν παράγουν πολιτική ακόμα και όταν η ωφελιμότητας τους είναι αδιαμφισβήτητη...». Σε τι διαφέρει αυτή η τοποθέτηση ΣΟΥ από την τοποθέτηση της Ξένιας Κωνσταντίνου [υποψήφιας βουλευτίνας του ΔΗΣΥ], η οποία εξίσωσε της δικοινοτικές εκδηλώσεις της ΕΔΟΝ στο Τρόοδος με τις πορείες του ΕΛΑΜ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε μου τι αριστερός είσαι άμαν δεν αναγνωρίζεις στους συμπατριώτες σου να εν οργανωμένοι στο δικόν τους κυπριακό (τόσον κυπριακόν όσον τζιαι το ΑΚΕΛ) κόμμα; Όταν λες " με τους Τ/Κ, να χαράξει πρακτική πολιτική ένταξης των Τ/Κ στους κόλπους του" είναι πολλά υποτιμιτικό για τους τουρκοκύπριους που θέλεις να δώσεις πραγματικήν ισότητα. Ισότητα είναι να σεβαστείς την πραγματικότηταν τζιαι να δεχτείς ότι η τουρκοκυπριακή κοινότητα είναι συγκροτημένη πολιτική οντότητα με τα αριστερά τζιαι με τα δεξιά της κόμματα. Αριστερή πολιτική είναι το ΑΚΕΛ να συμπεριφέρεται ως ίσον προς ίσον με το κόμμαν της τουρκοκυπριακής αριστεράς για την επανένωσην του τόπου. Πράμαν που γίνεται, παρόλες τες δυσκολίες που επιβάλλει στους τουρκοκύπριους η κατοχή. Δύο αριστερά κόμματα δεν συμφωνούν κατ΄ανάγγην. Ο τζιαιρός της σοβιετικής ομοφωνίας επαρήλθεν. Ομοφωνία σημαίνει την υποταγήν του αδύνατου προς τον δυνατόν. Το Ακέλ πολλά καλά εσεβάστην την τκ αριστερά, αλλά τζαι την εβοήθησεν όσον έμπορεν. Που τζιειαμαί τζιαι τζιεί εναπόκειται στην τκ αριστεράν να αυτοοργανωθεί, (όχι να ενταχτεί στο ακέλ). Προς τί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά δεν ντρέπεστε Aceras Anthropophorum και Anef_Oriwn? Είσαστε αριστεροί μαρξιστές εσείς? Καλά τα λέει ο ύποπτος!

    Το ΑΚΕΛ έπρεπε να είναι δικοινοτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mr. Aceras,
    εάν δεν μπορείς να δεις την ωφελιμότητα της κοινής οργάνωσης και δράσης τότε λυπούμαι. Υποβαθμίζεις ακόμα και την ιστορία των κοινών αγώνων του παρελθόντος.
    Με την ίδια λογική κάθε μαύρος τζιε η σιτζιά του. Ή καλύττερα κάθε μαύρος να τρώει που την σιτζιά του άλλου μαύρου (με τον συνεπακόλουθο καφκά) τζιε οι σιτζιές του άσπρου να παντα φορτωμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε μου δεν με εκατάλαβες. Κοινή δράση γίνεται τζιαι που δύο κόμματα που είναι ίσα τζιαι το έναν σέβεται το άλλο. Ζω σε χώρα όπου κάθε καντόνιο έχει αυτόνομο κόμμα. Το καντόνιο της Γενεύης έχει κομμουνιστικό κόμμα που λέγεται parti du travail. Το καντόνιο της Λωζάννης έχει κόμμα που λέγεται Parti Ouvrier Populaire, κοινώς POP, στη Νeuchâtel λέγεται επίσεις POP στην Ζυρίχη Linke. Το κάθε κόμμα αυτόνομο κάμνει την πολιτική που θέλει στα τοπικά τζιαι όλοι μαζί με κοινούς αγώνες προσπαθούν για τα ομοσπονδιακά.

    Εγώ είμαι εναντίον του πατερναλισμού του Ακέλ όπως είμαι τζιαι εναντίον του πατερναλισμού της ελληνικής κοινότητας της Κύπρου προς την τουρκική. Όσον θέλουμεν να το παίζουμεν εμείς οι μαστόροι θα έχουμεν προβλήματα. Με την ίδια λογική γιατί να μην πάν οι ελληνοκύπριοι αριστεροί να γινούν μέλη του CTP τζιαι πρέπει να έρτουν οι ΤΚ μες το ΑΚΕΛ;

    Η πραγματικότητα σήμερα μετά που 50 χρόνια χωρισμού μας δείχνει δύο πολιτικά συγκροτημένες κοινότητες τζιαι ότι κτίσουμεν μαζίν, πρέπει να αναγνωρίζει την πολιτικήν ισότηταν μεταξύ τους. Το 60 ήταν άλλον. Εγώ το 60 ήμουν μες τα @@ του τζιουρού μου. Οι αθρώποι του 60 επεθάναν. Πρέπει επι τέλους να ξηκολλοήσουμεν που τον μύθον ότι Κύπρος είμαστιν εμείς. Έσιει τζιαι άλλους πον Κύπρος που εν όπως εμάς. Ενόσω δεν τους θωρούμεν όπως είναι απλά θα είμαστιν χωριστά τζιαι εχθροί.

    Με αυτήν την έννοιαν το είπα τζιαι όχι για να κάμει ο καθένας τα δικά του. Μπορούμεν να κάμομεν κοινό κράτος όταν ίσες οργανώσεις που να συγκροτούν ομοσπονδιακόν κόμμα. Άκου να έρτουν οι τκ μες το Ακέλ. Μα εμίλησες καμιάν φορά με κανέναν τκ;

    Η δε παγίδα της αποξένωσης δεν είναι μόνον ιμπεριαλιστική. Ήταν τζιαι της κκελλές μας, τζιαι άμα σκαλίσεις θα έβρεις στην ρίζαν τζιείνον που σε οδηγεί να λαλείς ότι πρέπει το ακέλ να κάμει πολιτικήν ένταξης των τκ στους κόλπους του.

    Τζιαι να κάμει το ακέλ έτσι, αρώτησες τους τζιείνους αν θέλουν; εξ΄ού τζιαι η απορία τι αριστεροί είμαστιν. Δεν ήταν καθόλου επιθετικόν.

    Άτε, να είσαι καλά τζιαι καλά κάμνεις να είσαι ύποπτος. Καλλύττερα ύποπτος που ψηφίζει λευκό παρά αρνίν άβουλον τζιαι άσχετον που ψηφίζει αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι Τ/Κ μαζί σου ύποπτε!

    http://www.youtube.com/watch?v=tym0Edklvto&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φίλε μου ανώνυμε πιο πάνω μακάρι να είχεν έναν χείμαρρον από πλάσματα που θα συναχτούν να φωνάζουν, αλλά το ζητούμενον δεν ειναι τι θα φωνάζει μια ομάδαν ανθρώπων, το ζήτημαν είναι τί μέσα τζιαι τί πιθανότητες έχει να υλοποιήσει αυτά που φωνάζει. Πόσους έχει σαν εσέναν, σαν τον ύποπτον τζιαι σαν τον τουρκοκύπριον του βίντεο; Πέ μου να έρτω να σας εύρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aceras,
    (σε συνέχεια του Ανωνυμου πιο πάνω)
    αντιγράφω από http://www.epanenosi.com/index.php/archives/735 όπου υπάρχουν και πολύ περισσότερα στην ερώτηση σου "αρώτησες τους τζιείνους αν θέλουν;" Δεν χρειάζεται να ούτε καν τους ρωτήσουμε, μας το λεν από μόνοι τους. Μόνο που εμείς έχουμε τα αυτιά μας (την ψυχή μας καλύτερα) κλειστά.

    "We see that especially after 1974, two different identities emerged: One in the north of the divide, possessing the separatist TRNC as an expression of T/Cs’ nationalist identity and another one in the south of the divide, as the sole owner of the Cypriot state which has distinctively a G/C character. This is similar to the prediction of the British Governor Palmer in 1937: “The concept of Cypriot nationalism -which will be emerging as a new concept after Enosis becomes an eroded value- should be pushed away as much as possible and left in the dark. Now it is almost not living. Cypriots are either their district’s “nationalists”, or they are Greek or Turks.”

    The activities of the News Cyprus Association which was formed in March 1975 were aimed to preserve the existence of the state of Cyprus and to avert the danger of partition by behaving first as Cypriots and then as a member of the respective community. Unfortunately in the past 30 years, this movement of intellectuals could not turn into a political movement which could organise great masses of T/Cs and G/Cs under a common Cypriot identity.

    In order to reach at this main goal, there should be common political parties of T/Cs and G/Cs, seeking common political aims. The full equality of all the communities living on the island in the fields of politics, economy and culture could only be achieved through common political parties which will fight for a democratic federal state and against all kinds of separatism and discrimination. A correct policy for the solution of the problem of nationalities is indispensable and this is the responsiblity of the party of the working class, the AKEL. Unless the AKEL review its policy for the T/Cs and turn to them, no step could be achieved with the existing nationalist policies."

    Οι ελπίδες μου ότι το ΑΚΕΛ μπορεί να κάμει και τέτοιο είναι από μηδενικές σε ανύπαρκτες, Γιατί, δια μέσου των χρόνων, έχει χάσει την πραγματική του ταυτότητα και αγωνιστικότητα. Και αρκείται να βλέπει μόνο τις δυσκολίες όχι τις ευκαιρίες. Γι' αυτό έχει γεμίσει, άλλωστε, με ευκαιριακούς τύπους, μικροσυμφερόντολογους και μικροαπατεώνες. (Που δεν σημαίνει ότι όλοι οι ΑΚΕΛικοί είναι τέτοιοι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε μου το να στραφεί το ΑΚΕΛ προς τους τουρκοκύπριους δεν σημαίνει να τους καλέσει να γινούν μέλη του. Έχει μέλη του, αλλά τζιαι όλον το κόμμαν του Ινζιάν να έρκετουν μες το Ακέλ τίποτε δεν θα άλλαζεν ποιοτικά από την τωρινήν κατάστασην.

    Φίλε μου αυτήν την στιγμήν το ΑΚΕΛ είναι στραμένον προς τους Τουρκοκύπριους. Μιλά με το CTP ως ισος προς ίσον. Να μιλά ίσος προς ίσον δεν σημαίνει να σσυμφωνάς τζιόλας. Είναι το πιό μεγάλον άλμαν που εγίνην στην Κυπριακήν πολιτικήν πραγματικότηταν σχετικά με την επαναπροσέγγισην. Τζιαι το CTP κάμνει ότι μπόρει να κάμει από αυτά που του επιτρέπουν τα ισοζύγια τζιαι το ΑΚΕΛ.

    Αυτές οι θεμελιακές αλλαγές που γίνουνται στα κατεχόμενα που τους τουρκοκύπριους τώρα, τα αιτήματα που βάλλουν είναι αποτέλεσμαν τζιαι του σεβασμού που δείχνει προς την τουρκοκυπριακήν κοινότηταν ο Χριστόφκιας τζιαι το ΑΚΕΛ. Ούτε την Τουρκία καππέλλον, ούτε τους ελληνοκύπριους μαστόρους. Αυτόν ζητούν οι Τουρκοκύπριοι. Είναι το μεγάλον επίτευγμαν του Χριστόφκια που μένει σταθερός προς τες θέσεις του για πραγματικήν ανεξαρτησίαν από τες μητέρες πατρίδες.

    Το ότι οι σύντροφοι τκ προσπαθούν να πιαστούν πάνω στην κατοχήν για να έχουν παράλογες τζιαι άδικες αξιώσεις στες συνομιλίες είναι πρόσκαιρος οππορτουνισμός που δεν οδηγεί προς την Λύση. Ο Χριστόφκιας δεν ενέδωσεν για να το κλείσει ππάσα ππάσα. Δεν εκλέγην ο Τταλάτ. Όλοι εχάσαμεν. Θα μάθει. Δεν μπορεί να εκβιάζει ότι εν θα εκλεγεί τζιαι εν να χάσουμεν τον συνομιλητήν για να επιβάλει παράλογα πράματα που πολλά σωστά βάλλεις σε έναν που τους λόγους που λαλείς ότι δεν θα ψηφίσεις ακέλ. Τωρά, είτε ο Έρογλου είναι απέναντυ, είτε η Τουρκία, είτε ο Τταλάτ επανερχόμενος, ξέρουν ότι με την Κύπρον προτεκτοράτον της Τουρκίας τζιαι τους τουκρκοκύπριους με υπερπρονόμια να τα έχουν ούλλα δικά τους δεν γίνεται. Αυτον είναι το επίτευγμαν της σωστής στάσης του Χριστόφκια, είτε είναι αυτός που θα το λύσει, είτε είναι ένας επόμενος. Τζιαι αυτή είναι η πατριωτική στάση κατά την δική μου γνώμη. Να μένεις σταθερός προς τες αρχές σου προς αυτόν που νομίζεις καλόν.

    Η κύπρος θα επανενωθεί έτσι τζιαι αλλιώς, ότι τζιαι να γινεί. Δεν γίνεται άλλως πως. Δεν είναι βιώσιμον τζιαι είναι αναχρονιστικόν. Θα επανενωθεί σωστά λόγω της σωστής στάσης του ΑΚΕΛ σε τούτα τα 5 χρόνια. Θα επανενωθεί τζιαι η αριστερά όχι με μυθολογικές οπτασίες που φκαίννουν που το παρελθόν. Αυτά είναι για τους άλλους που γυρεύκουν μυθολογικά όντα στην παλιάν ένδοξην ιστορίαν. Θα επανενωθεί που κοινούς αγώνες για το τωρά. Τζιαι ξέρεις, όσον ποιητικόν τζιαι να φαίνεται, οι αγώνες δεν γινίσκουνται μόνο στους δρόμους. Γινίσκουνται στους δρόμους όταν δεν μπορεί να γινεί κάτι άλλον γυρόν που έναν τραπέζιν.

    Λαλώ σου συνέχεια φίλε, φίλε γιατί πραγματικά θεωρώ σεν φίλον τζιαι δεν σου λαλώ τούτα ούλλα με διάθεσην αντιπαράθεσης ή για να σου παίξω τον έξυπνον ή τον δάσκαλον. Βοηθάς με τζιαι μεναν να σκέφτουμαι. Τζιαι με το πουλλούιν που εθκιάλεξες να βάλεις στο προφίλ σου δεν μπορεί να σε αντιπαθήσω :))

    Ανώνυμε πιο πάνω θα 'εθελα να σε ευχαριστήσω για το βίντεο που έβαλες πιο πάνω. Έβαλα το αμέσως στο επανένωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμε [ημερ. 8 Απριλίου 2011 12:47 μ.μ.],

    Η αντροπή αφορά άλλους κι όχι ΕΜΑΣ!
    Είδες πουθενά να λέω εγώ ή ο Aceras ότι ΔΕΝ πρέπει να γίνονται δικοινοτικές εκδηλώσεις ή να μην συντονίζονται [σε κοινές δράσεις] τα κόμματα της Αριστεράς στις δύο κοινότητες; Και πέραν από τις θεωρητικολογίες περί «αριστερών μαρξιστών» [τι άραγε είπε ο Μαρξ γι’ αυτά τα θέματα], εκείνο που μετρά είναι τι κάμνουμε ΕΜΕΙΣ [ο καθένας ΜΑΣ σε ατομικό επίπεδο αλλά και οργανωμένα] στην πράξη, για να ‘ρθουν οι δύο κοινότητες κοντά. Γι’ αυτό και υπόβαλα πιο πάνω κάποια ερωτήματα στον Blogοδεσπότη Ύποπτο που τελικά έμειναν αναπάντητα, αλλά τούτα αφορούν όλους ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έμεινες εις τον δέκατον τέταρτον; Εν να μεν ηφτάσεις στους 1001 μέχρι τες 22 του Μάη :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aceras,
    δεν γνωρίζω αν σε πιάνει άγχος για αυτό. Εμένα όχι. Και αν ακόμα δεν προλάβω μέχρι τες 22 του Μάη τότε θα συνεχίσω να γράφω με το ίδιο στυλ αφού υπάρχουν πολύ περισσότεροι από 1001 λόγοι ... και έχουμε εκλογές και το Δεκέμβριο αν δεν κάμνω λάθος!!!

    Σημ. Το 1001 ήταν μεταφορικό σχήμα αλλά πλέον έγινε στόχος αφού εσύ και ο Άνεφ επιμένετε ότι είναι αδύνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ύποπτε,

    Αν είναι να βάζεις και ποιήματα και στίχους τραγουδιών σίγουρα θα ξεπεράσεις και τους 1001 λόγους. Τζιαι μεν πικκάρεσαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή